چطور لکه لباس سفید را از بین ببریم؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، استفاده از مواد پاک کننده های گران قیمت حتما لکه ها را پاک نمی کند و بیشتر مواد پاک کننده های صنعتی حاوی مواد شیمیایی مضری هستند که به پوست و سلامتی هم آسیب می زند.

چطور لکه لباس سفید را از بین ببریم؟

بهترین مواد شوینده طبیعی برای رفع لکه لباس سفید:

به گزارش خبرنگاران به نقل از تبیان، اینکه بدانید از چه روشی و مواد شوینده استفاده می کنید نیازمند زمان است اما طبق تجارب بدست آمده از افراد عام با داشتن مواد لازم خانگی مواد شوینده و سفید کننده سالمی درست می توان کرد که بهترین و موثرترین انها را در این بخش ازنمناک به شما معرفی خواهیم کرد.

رفع لکه لباس سفید با لیمو و سرکه :

آب لیمو با سرکه لکه بر طبیعی است . این ترکیب قوی حتی لک های روی لباس های سفید را هم از بین می برد. این محلول را به طور مساوی ترکیب و لباس ها را شست و شو کنید.

آسپرین بهترین ماده برای رفع لکه لباس سفید:

آسپرین یکی دیگر از راه های موثر برای از بین بردن لک های غذا و آب میوه هاست و لباس های سفید را به حالت اولیه و روشن بر می گرداند.

تشتی را پر از آب بکنید و 6 آسپرین خرد شده را به آن اضافه کنید خوب که باهم ترکیب شد لباس ها را به مدت 30 دقیقه در آن خیس کنید و بعد لباس ها را با مواد شوینده معمولی شست و شو کنید.

رفع لکه لباس سفید با استفاده از جوش شیرین :

یکی از مواد های پاک کننده تاثیر گذار و محرک جوش شیرین است که کاربرد های دیگری هم دارد. یک فنجان جوش شیرین را با 4 لیتر آب ترکیب کنید و دقایقی لباس ها را در آن محلول خیس کنید.

آب لیمو محلول جادویی برای رفع لکه لباس سفید:

ظرفی بی استفاده را پر از آب کنید و چند برش از لیمو ترش های تازه را داخل آن بیندازید. بگذارید آب روی گاز به جوش آید سپس آن را خاموش کنید تا جوراب یا لباس سفید یکی دو ساعت خیس بخورد.

آب را عوض کرده، این بار ¼ پیمانه مایع ظرفشویی به آب گرم اضافه کنید. لباس یا پارچه سفید را نیم ساعت داخل آن خیس کنید و سپس طبق معمول بشورید.

برای سفیدتر شدن لباس ها، از روش قدیمی استفاده کرده، آن ها را در آفتاب پهن کنید تا نیازی به استفاده از سفیدکننده کلردار نداشته باشید.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5423

به "چطور لکه لباس سفید را از بین ببریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور لکه لباس سفید را از بین ببریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید