کاربران خبرنگاران: حرکت مسئولین کشور اقدامی درست و از روی عقلانیت است

به گزارش نوای پرنده پارسی، کاربران خبرنگاران درباره سفر روحانی معتقدند که اگر این سفر به نفع اقتصاد کشور و بهتر شدن وضع موجود باشد، بسیار خوب است.

کاربران خبرنگاران: حرکت مسئولین کشور اقدامی درست و از روی عقلانیت است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سفر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به ژاپن که مدت هاست نقل رسانه های خبری جهان است، سرانجام یافت.

بعضی برآورد ها از این سفر اینگونه تعبیر شده است که تهران به منظور کاهش تنش، برای مذاکره با آمریکا چراغ سبز داده است.

اما حسن روحانی پس از بازگشت از توکیو در فرودگاه مهراباد در اینباره گفت:

در اصل تحریم چیزی است که به ضرر همه کشورهاست؛ تنها به ضرر ایران نیست؛ در واقع یک تصمیم باخت- باخت است که آمریکا در این زمینه به غلط تصمیم گرفته و محاسبات غلطی داشته است.

رئیس جمهور اعلام کرد: ژاپنی ها، اروپایی ها و دیگران در این زمینه فعال هستند که تحریم ها را بشنمایند و پیشنهادات و راه چاره هایی دارند که با هم در این زمینه رایزنی داریم و معتقدیم شکستن تحریم و از بین بردن توطئه آمریکا در تحریم ایران یک کار ضروری، ملی و انقلابی بوده و وظیفه همه ماست که این تحریم را بشکنیم.

روحانی با بیان اینکه هم ژاپنی ها و هم ما در زمینه شکستن تحریم یک پیشنهاد جدیدی داشتیم که در این زمینه با هم بحث کردیم و بنا شد رایزنی های دو کشور در این زمینه را ادامه دهیم، گفت: موضوع دیگری که برای ژاپنی ها و البته برای همه کشورهای بزرگ آسیا و اروپا هم اهمیت دارد مساله امنیت انرژی و کشتیرانی در منطقه است؛ به هر حال انرژی این کشورها و نیازشان وابسته به این منطقه و امنیت این منطقه است.

خبرنگاران در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواست که ارزیابی خودشان را از سفر رئیس جمهور برای ما ارسال نمایند که در ادامه بعضی از کامنت ها را می خوانیم:

کاربری با نام سعید بیان کرد: به نظر می رسه این سفر بسیار مثبت بوده

فرهاد نوشت: قبلا هم بارها گفتم از آنجا که چارچوب ها و راهبردها از قبل ترسیم و تدوین می شوند، رفتن یا نرفتن ایشان اتفاق خاص و فوق العاده ای نبود و نیست. برای اطمینان، شکیبا باشید و ببینید...

سواد کوهی نوشت: در جهانیی که کشورها به سرعت در حال پیشرفت و توسعه هستند و ثانیه ها را نیز از دست نمی دهند ماندن در شرایط تحریم و ادامه این شرایط هیچ فایده ای جز عقب ماندن از قافله جهانی ندارد و نتیجه ای جز گسترش نارضایتی عمومی، بیکاری ، فقر ، فساد ، فحشا ، اعتیاد و ...ندارد بدون شک این حرکت مسئولین کشور اقدامی درست و از روی عقلانیت است که امیدواریم به نتیجه مثبت برای رهایی از تحریم بیانجامد

کاربر بی نامی نوشت: مگه میشه با جهان در ارتباط نبود، مگه میشه بانک های مون تو نقل وانتقال پول با مشکل جدی روبرو شن، مگه میشه نفت مون رو کسی نخره حتی هند... بهترین تایم مذاکره همون مجمع سازمان ملل بود، وقت رو دارین از دست می دین...

کاربر دیگری نوشت: اگر هر سفری و هر مذاکره ای بتواند ما مردم را از تحریمهای داخلی و خارجی برهاند صد در صد موافقیم.

مشروح کامنت ها را اینجا بخوانید.

310 310

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3394

به "کاربران خبرنگاران: حرکت مسئولین کشور اقدامی درست و از روی عقلانیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران خبرنگاران: حرکت مسئولین کشور اقدامی درست و از روی عقلانیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید