کبیری در مازندران خاطرنشان کرد: تسهیلات پنج میلیارد ریالی دانش بنیان ها وثیقه نمی خواهد

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از سیاست های دولت در تحقق جهش فراوری و اقتصاد مقاومتی را حمایت از شرکت های دانش بینان برشمرد و گفت: این شرکت ها برای پرداخت تسهیلات تا سقف پنج میلیارد ریال احتیاج به وثیقه سپاری ندارند.

کبیری در مازندران خاطرنشان کرد: تسهیلات پنج میلیارد ریالی دانش بنیان ها وثیقه نمی خواهد

به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران، محمد کبیری در سفر یک روزه خود به استان مازندران با اعلام این خبر اظهار کرد: تسهیلات پرداختی به این شرکت ها تا سقف پنج میلیارد ریال از سوی صندوق توسعه سرمایه گذاری تعاون با هدف کاهش ریسک مورد ضمانت قرار می گیرد.

معاون وزیر تعاون با اشاره به پیش بینی سهم 25 درصدی تعاونی ها در فراوری ناخالص داخلی کشور، گفت: با وجود حمایت هایی که از بخش تعاون در اقتصاد صورت می گیرد، تا به امروز این امر در حوزه تعاونی محقق نشده است.

وی مسائل فرهنگی در حوزه کار های مشارکتی را دلیل اصلی عدم دستیابی به این موفقیت از سوی شرکت های تعاونی دانست و اضافه نمود: برای فرهنگ سازی در حوزه تعاون، دستورالعمل احیاء تعاونی های دانش آموزش پس از هفت سال پیگیری در روز های اخیر ابلاغ شده است.

کبیری هدف اصلی از تدوین این دستورالعمل را فرهنگ سازی در حوزه تعاونی ها برای افزایش سطح مشارکت مردم در این فعالیت ها برشمرد.

وی ایجاد سامانه جامع هوشمند نظارتی بخش تعاون و راه اندازی پنجره واحد را هم از مهم ترین راه چاره ها برای اعتماد سازی عمومی حوزه تعاونی در سطح ملی بیان نمود.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6260

به "کبیری در مازندران خاطرنشان کرد: تسهیلات پنج میلیارد ریالی دانش بنیان ها وثیقه نمی خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبیری در مازندران خاطرنشان کرد: تسهیلات پنج میلیارد ریالی دانش بنیان ها وثیقه نمی خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید