کتاب سبزه کوچولو منتشر شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران (پانا) - پنج داستان کوتاه فارسی در قالب کتاب سبزه کوچولو با هدف آشنایی بچه ها به زندگی مسالمت آمیز در کنارهم توسط انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

کتاب سبزه کوچولو منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، غرّشم خراب شده!، سبزه کوچولو گیر افتاده!، قشنگ ترین آواز، قوقولی قوقو قوووول!، مشکل عظیم مورچه ها 5 داستان کتاب سبزه کوچولو هستند که به قلم فاطمه رضایی برفویه و تصویرگری مریم یکتافر در انتشارات مدرسه به چاپ رسیده است.

نام کتاب برگرفته از داستان سبزه کوچولو گیر افتاده! است. این داستان کوتاه درباره سبزه کوچولویی به نام پیچ پیچی است که زیر قوطی کنسرو گیر افتاده و نمی تواند نفس بکشد.

البته هر یک از داستان ها به نوبه خود خواندنی و شنیدنی هستند. داستان قوقولی قوقو قوووول! با چاشنی طنز درباره گوش مخملی، الاغ کوچک است که تصمیم می گیرد به جای خروس صبح ها آواز بخواند و حیوانات دیگر را از خواب بیدار کند تا این که...

کتاب سبزه کوچولو در فروشگاه های سراسر کشور و همچنین فروشگاه آن لاین انتشارات مدرسه به نشانی www.enmabazar.ir در دسترس مخاطبان واقع شده است.

انتشارات مدرسه از زیر مجموعه های دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6537

به "کتاب سبزه کوچولو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب سبزه کوچولو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید