کشف داروی کرونا تکذیب شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، چند روز پیش خبری مبنی بر فراوری داروی درمان بیماری کرونا در سایت های خبری و شبکه های مجازی منتشر شد که این خبر از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی تکذیب شد.

کشف داروی کرونا تکذیب شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با افزایش تب بیماری کرونا در کشور، شیادان و متقلبان از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به جان و مال مردم کم نگذاشته اند.

پس از احتکار ماسک و مواد ضد عفونی نماینده، اینبار سودجویان از حربه جدیدی استفاده نموده اند و با انتشار خبری مبنی بر فراوری داروی درمان بیماری کرونا به این اقدامات خود چهره جدیدی دادند. اما این داروها تقلبی و فاقد هرگونه اثر علمی برای بیماری کرونا است و مورد تایید هیچ نهاد علمی در کشور نیست.

بدینوسیله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هماهنگی سازمان غذا و دارو، کشف هر گونه داروی ضد کرونا تا این لحظه را قویا رد می نمایند و پس از برگزاری جلسات فشرده کارشناسی، شایعات منتشر شده در فضای مجازی با عنوان اسپری و داروی گیاهی و هر گونه شایعه دیگر در مورد واکسن های ضد کرونا را کذب محض و صرفا سودجویی شیادان می داند.

مراتب برای مجازات خاطیان به نهادهای ذیربط اعلام خواهد شد و از مردم نیز درخواست می گردد که اخبار را فقط از مراجع ذی صلاح دنبال نمایند. بدینوسیله به اطلاع مردم می رساند که سربازان کشور در عرصه علمی، دوشادوش فعالان حوزه پزشکی و سلامت، تمام توان و تمرکز خود را برای تامین نیازهای علمی مربوط به این بیماری به کار گرفته اند و هر گونه پیشرفتی در این خصوص، فورا به وسیله مراجع رسمی به اطلاع مردم شریف و قهرمان ایران خواهد رسید.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3902

به "کشف داروی کرونا تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف داروی کرونا تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید