گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 9 سامسونگ OTA امنیتی را دریافت کردند

به گزارش نوای پرنده پارسی، اگر خبرهای مرتبط با گوشی های سامسونگ را دنبال نموده باشید، احتمالا از مطالعه این نکته که گوشی های گلکسی نوت 19 و نوت 9 از قبل OTA امنیتی را دریافت نموده اند، متعجب خواهید شد. اما این اتفاق واقعا اتفاق افتاده است.

گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 9 سامسونگ OTA امنیتی را دریافت کردند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با توجه به شرایط موجود ، کاربران گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاسمی توانند از حدود 25 بازار اروپا بسته FXXS1ASKB OTA را دریافت نمایند. در خصوص Galaxy گلکسی نوت 9 در حال حاضر فقط کاربران آلمانی به N960FXXS4CSK2 دسترسی دارند ، که همین موضوع نیز ویژگی های امنیتی دسامبر اندروید را به ارمغان می آورد.

اگر عجله دارید به این به روزرسانی ها دسترسی پیدا کنید، سری به وب سایت sammobile بزنید. این وب ، بایگانی کاملی برای سیستم عاملهای مختلف دارد. در نتیجه در این وب سایت می توانید بسته های گفته شده را بارگیری نموده و به شکل دستی آنها را فعال کنید.

این به روزرسانی افزون بر بسته OTA شامل نکات امنیتی گوگل در ماه دسامبر است.در حال حاضر بخش نرم افزاری موبایل سامسونگ کاملاً شلوغ است. این شرکت روی One UI 2 آندروید 10 کار می نماید و برنامه های مکمل دیگری را نیز در دست دارد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3163

به "گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 9 سامسونگ OTA امنیتی را دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 9 سامسونگ OTA امنیتی را دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید