تصادف یک دستگاه اتوبوس BRT با عابر پیاده در خیابان دماوند

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از تصادف یک دستگاه اتوبوس BRT با عابر پیاده در خیابان دماوند اطلاع داد و گفت: این حادثه 3 مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف یک دستگاه اتوبوس BRT با عابر پیاده در خیابان دماوند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ احسان مومنی، گفت: ساعت 08:45 صبح امروز با اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف اتوبوس BRT با عابر پیاده ای در جهت خیابان دماوند تقاطع نیروی هوایی، بلافاصله کارشناسان منطقه 8 پلیس راهور پایتخت به همراه تیم اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی اضافه نمود: در آنالیز های اولیه معین شد که این تصادف بین یک دستگاه اتوبوس BRT و عابر پیاده ای به وقوع پیوسته است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت توضیح داد: کارشناسان علت اصلی این حادثه عدم توجه به جلو راننده اتوبوس و در نهایت برخورد با این عابر پیاده اعلام نموده اند.

وی توضیح داد: در این حادثه، علاوه بر مصدومیت عابر پیاده، با ترمز شدید راننده، 2 تن از مسافران داخل اتوبوس نیز با شیشه اتوبوس برخورد نموده و به علت شدت ضربه وارده هر دو مسافر نیز مصدوم می شوند.

سرهنگ مومنی توضیح داد: با یاری عوامل امدادی هر 3 مصدوم به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3711

به "تصادف یک دستگاه اتوبوس BRT با عابر پیاده در خیابان دماوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف یک دستگاه اتوبوس BRT با عابر پیاده در خیابان دماوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید