آغاز فعالیت ناوگان حمل و نقل شهری مهاباد با یک دوم ظرفیت

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: ناوگان حمل و نقل درون شهری مهاباد از امروز فعالیت خود را برای جابه جایی مسافران و با یک دوم ظرفیت آغاز کرده است.

آغاز فعالیت ناوگان حمل و نقل شهری مهاباد با یک دوم ظرفیت

شیرکو نورانی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد با اعلام اینکه ناوگان حمل و نقل درون شهری مهاباد با یک سوم ظرفیت از 23 فروردین فعالیت خود را به منظور جابه جایی مسافران آغاز کرده است، در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: بنا بر مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان مهاباد تمامی تاکسی های گردشی، تلفنی، نقلیه عمومی درون شهری و برون شهری و دفاتر آژانس ها از امروز با یک دوم ظرفیت فعالیت خود را آغاز کردند.

نورانی اضافه نمود: رانندگان موظف هستند که بهداشت مورد نیاز برای جلوگیری از شیوع کرونا شامل ماسک، دستکش، مواد ضدغفونی نماینده و پوشش جدسازی راننده از مسافر را برای سلامت خود و دیگران رعایت نمایند.

او با اشاره به اینکه آژانس های تاکسی تلفنی باید در سامانه salamat.gov.ir وزارت بهداشت ثبت نام نمایند، ادامه داد: تا اطلاع ثانوی هر تاکسی به صورت همزمان حق دارد تنها 3 مسافر را سوار کند و بعد از هر سرویس دهی وسیله نقلیه باید ضد عفونی و گند زدایی شود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: شهروندان می توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن 42233000 واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام نمایند.

ه

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4385

به "آغاز فعالیت ناوگان حمل و نقل شهری مهاباد با یک دوم ظرفیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فعالیت ناوگان حمل و نقل شهری مهاباد با یک دوم ظرفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید