اضافه بار شرکت هواپیمایی وارش ایر

به گزارش نوای پرنده پارسی، پس اگر برای یک سفر آرام ایرلاین وارش ایر را انتخاب نموده اید در این جا به تمام اطلاعاتی که احتیاج است درباره آن بدانید می پردازیم.

اضافه بار شرکت هواپیمایی وارش ایر

معرفی شرکت هواپیمایی وارش ایر

شرکت هواپیمایی وارش با توجه به اینکه در سال 1396 تاسیس شده است یکی از جوان ترین خطوط هوایی کشورمان محسوب می گردد. مرکز این شرکت هوایی در شهر ساری استان مازنداران است از این رو وارش در گویش مازنی به معنای باران می باشد. هواپیمایی وارش با هدف رشد و توسعه زیرساخت های صنعت هوایی استان مازندران به عنوان اولین ایرلاین این استان تاسیس شد. از این رو با تاسیس این ایرلاین علاوه بر اشتغال زایی مناسب توانست در کوتاه ترین زمان صندلی ویژه ای در صنعت هوایی کشور به دست بیاورد.

از تاریخ 16 خرداد 1398 لاین پروازهای خارجی هواپیمایی وارش راه اندازی شد. همچنین در14 بهمن سال 1398 هواپیمایی وارش خطوط هوایی خود را گسترش داد و امکان سفر به آسیای میانه فراهم شد.

ناوگان هوایی وارش ایر

از آنجایی که یکی از اهداف این شرکت ارائه خدمات متناسب با استاندار های بالای بین المللی و جابه جایی امن مسافران است، معاونت این شرکت تنها سعی بر جذب نیرو های کار آزموده و مختصص نموده است. در زیر می توانید تعداد و مدل ناوگان فعال هواپیمایی وارش را ببینید.

مقرارت حمل بار شرکت هواپیمایی وارش ایر

شرکت های هواپیمایی مختلف دارای قوانین متفاوتی برای حمل بار توسط مسافرین دارند که افراد ملزم به رعایت از این قوانین هستند تا سفری امن تر و دلپذیرتری را تجربه نمایند. این قوانین متناسب با نوع پرواز شما(داخلی و خارجی)، کلاس پروازی(فرست کلاس، بیزینس و..) و همچنین سن افراد(بزرگسال و کودک) متفاوت است. در جدول زیر می توانید قوانین حمل بار در هواپیمایی وارش را مشاهده کنید.

همچنین به یاد داشته باشید حدبیشتر وزن هر چمدا شما نباید از 23 کیلوگرم بیشتر باشد.

علاوه بر این هواپیمایی وارش امکان حمل میزان مشخصی بار به داخل کابین را به مسافران خود می دهد که تحت عنوان بار دستی شناخته می گردد و در جدول زیر قابل مشاهده است.

همچنین لازم به ذکر قیمت بلیط از برای بچه هایی که سن آن ها بالای 2 سال و زیر 12 سال می باشد 25٪ هزینه بلیط فرد بزرگسال محاسبه می گردد.

هزینه اضافه بار شرکت هواپیمایی وارش ایر

اگر میزان باری که در فرودگاه مبدا شما بیشتر از مقدار مجازی باشد که در بلیط شما ثبت شده باشد، تنها در صورت پرداخت هزینه ای به عنوان هزینه اضافه بار می توانید بار خود را به قسمت پذیرش جهت حمل تحویل دهید. البته به یاد داشته باشید اگر کالاهای ممنوعه به همراه داشته باشید نمی توانید آن ها را با پرداخت هزینه ای به عنوان جریمه با خود ببرید. بلکه قانون پرداخت جریمه تنها برای بارهای مجازی است که وزن آن از حد استاندارد تجاوز نموده است.

هزینه اضافه بار شرکت هواپیمایی زاگرس ایر

هزینه اضافه بار شرکت هواپیمایی آسمان ایر

اگرچه میزان پرداخت جریمه در ایرلاین های مختلف و با توجه به شرایط متفاوتی چون کلاس پروازی و مقصد شما متفاوت است اما می توان فرمول زیر را به عنوان معیار در نظر گرفت.

کالاهای ممنوعه

به کالا هایی که حمل آن ها تهدیدی برای جان و مال مسافران، خدمه و همچنین بدنه هواپیما محسوب گردد کالاهای ممنوعه می گویند از این رو با دانستن کالاهای خطرناک و ممنوعه از حمل اینگونه اقلام خودداری کنید تا علاوه بر سفری راحت تر در زمان خود صرفه جویی کنید. در جدول زیر نام تعدادی از کالاهایی که در قسمت های مختلف هواپیما مجاز و یا غیرمجاز شناخته می گردد آورده شده است که این لیست معمولا در بیشتر ایرلاین های داخلی مشابه است.

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی وارش ایر

هواپیمایی وارش ایر در راستای شعار خود(با شکوه نام ایران در طلوع آرامش بر فراز آسمان ها مى درخشد نام وارش) و همچنین برای ایجاد تنوع در انتخاب و راحتی مسافران و رقم زدن سفری فراموش نشدنی، پروازهای خود را با کلاس نرخی متنوعی ارائه می نماید از این رو دست شما برای انتخاب بسیار باز است و به راحتی می توانید با توجه به شرایط خود کلاس نرخی متناسبی را خریداری کنید.

مقررات ابطال و استرداد بلیط هواپیما وارش ایر

اگر مسافر به بخش پذیرش مراجعه نکند، مسافر انصرافی محسوب می گردد علاوه براین هرگونه تغییر در بلیط صادر شده غیرمجاز است اما در صورت ایجاد تغییر باید بدانید که بر اساس نوع بلیط خریداری شده متحمل جریمه می شوید. میزان جریمه و بر اساس جدول زیر می باشد که در واقع درصدی از هزینه بلیط خریداری شده شما می باشد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5374

به "اضافه بار شرکت هواپیمایی وارش ایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه بار شرکت هواپیمایی وارش ایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید