ایران در نمایشگاه گردشگری اسپانیا

به گزارش نوای پرنده پارسی، نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2022 همچون سال های گذشته در تاریخ اصلی خود، همزمان با نیمه دوم ژانویه سال نو میلادی برگزار خواهد شد.

ایران در نمایشگاه گردشگری اسپانیا

چهل ویکمین دوره این نمایشگاه مقرر بود همزمان با آغاز سال 2021 برگزار شود که به دلیل همه گیری کرونا، تا بهار امسال به تعویق افتاد و با پنج ماه تأخیر، از 29 اردیبهشت تا 3 خرداد 1400 با بهره گیری از نسخه ویژه فیتور لایو و برگزاری همزمان حضوری، برپا شد.

فیتور با این اقدام خود و تلاش برای جلوگیری از لغو و برپا نشدن نمایشگاه، به تقویت پیام اهمیت صنعت گردشگری و نیاز فوری به احیای آن، کمک بزرگی کرد. به طوری که بسکمک از مقاصد و شرکت ها با استفاده از نسخه ویژه فیتور لایو، حضور خود را در فیتور 2021 تثبیت کردند.

با این حال، فیتور 2022 قرار است همچون سال های گذشته از 19 تا 23 ژانویه برگزار شود.

ایران قصد دارد در این دوره از فیتور حضور داشته باشد. در این راستا کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زمینه حضور فعالان گردشگری کشور در این رویداد جهانی را فراهم می کند.

چهل ودومین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور از 29 دی ماه تا 3 بهمن ماه 1400 در مرکز نمایشگاه های شهر مادرید برپا خواهد شد.

به گزارش روابط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران، فیتور یکی از مهم ترین نمایشگاه گردشگری در بازار کشورهای لاتین زبان است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7038

به "ایران در نمایشگاه گردشگری اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در نمایشگاه گردشگری اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید