تشخیص ساعت سیکو اصل

به گزارش نوای پرنده پارسی، برند سیکو یکی از پیشتازان بازار جهانی ساعت است. این گردش مالی بزرگ و مجذوب نماینده، فراورینمایندگان زیادی را در سراسر جهان ترغیب به فراوری نمونه های تقلبی این برند نموده است. قیمت ساعت های سیکو از 200 دلار آغاز می گردد اما گاهی فروشندگان از ناآگاهی مشتریان استفاده می نمایند و ساعت های کپی را (به علت شباهت بسیار بیشتر به نسخه اورجینال) به همان مقدار قیمت محصول اصلی می فروشند. برای آن که در دام این موارد نیفتید در این مطلب تصمیم گرفتیم که ابتدا راه های تشخیص ساعت سیکو اصل را شرح دهیم و در خاتمه سه نمایندگی رسمی فروش آن را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

تشخیص ساعت سیکو اصل

استعلام شمارهکالیبر موتور و مدل

در قدم نخست ساعت خود را به عقب برگردانید؛ در پشت همه محصولات سیکو شماره کالیبر موتور و مدل ساعت ثبت شده است. 4 رقم اول شماره سریال مربوط به کالیبر و 4 رقم بعدی، شماره مدل است.

با استعلام این کدها در سایت رسمی سیکو، می توانید از اصالت ساعت خریداری شده خود مطلع شوید.

آنالیز شمارهسریال

دوباره به پشت ساعت خود نگاه کنید؛ در قسمت پایینی محصول علاوه بر شماره کالیبر موتور و مدل، یک شماره سریال 6 رقمی نیز درج شده است. با استعلام این شماره سریال به سادگی می توانید از اصالت کالای خود باخبر شوید.

آنالیز ظاهری ساعت (بسیار مهم)

استفاده از روش های قبلی برایتان مشکل است؟

خوشبختانه در بیشتر مواقع، نیازی به استعلام شماره سریال ساعت های سیکو نیست و با کمی دقت می توان محصول تقلبی را از محصول اورجینال تشخیص داد. در هنگام خرید ساعت سیکو اصل به موارد زیر دقت کنید:

1) تمام حکاکی های صورت گرفته در پشت و جلوی ساعت های سیکو به صورت کاملا منظم، تیز و یکنواخت هستند. در صورتی که حکاکی های محصول شما این ویژگی ها را نداشت، قطعا تقلبی است.

2) لوگوی سیکو به شکل کاملا درست و شبیه به لوگویی که در وبسایت آن واقع شده است، بر روی ساعت ها حکاکی می گردد اما در نمونه های فیک گاهی SEIKO با حروف کوچک حکاکی شده است.

3) فونت مورداستفاده به وسیله سیکو منحصر به فرد است و با کمی دقت می توانید متوجه تفاوت آن ها در مدل های اصل و تقلبی شوید؛

4) فاصله بین حروف در مدل های تقلبی بیشتر و گاهی خیلی بهم نزدیک هستند.

5) یکی از ویژگی های اختصاصی ساعت های سیکو، بی صدابودن بزل (حلقه دور صفحه ساعت) است. بزل ساعت را بچرخانید؛ در صورتی که در هنگام چرخش صدایی ایجاد شد، محصول تقلبی است.

آنالیز ضمانت نامه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نمونه برگه های گارانتی و دفترچه راهنمای ساعت های سیکو در اینترنت با قیمت بین 16 تا 20 دلار به فروش می رسد! بنابراین صدور گارانتی به وسیله فروشنده، ضامن اصل بودن ساعت تان نیست و خودتان هم باید برگه را آنالیز کنید.

وجود موارد زیر نشانه تقلبی بودن برگه ضمانت نامه و ساعت سیکو است:

  • به کیفیت چاپ دقت کنید؛ در صورتی که برگه ها رنگ و رو رفته یا حالت کپی شده داشته باشند، قطعا محصول فیک است.
  • در برگه گارانتی تمام مشخصات ساعت شما از جمله شماره کالیبر موتور، مدل، سریال و… قید شده است؛ تک تک موارد را با ساعت تان تطبیق دهید؛ کوچک ترین تفاوت یا غلط املایی نشانه تقلبی بودن محصول است.

آنالیز امکانات ساعت براساس مدل محصول

یکی دیگر از راه های تشخیص ساعت سیکو اصل از تقلبی این است که نام مدل آن را در اینترنت جستجو کنید و سپس همه امکانات آن را با ساعت موردنظرتان تطبیق دهید. بدیهی است که وجود امکانات کمتر یا بیشتر نشانه تقلبی بودن محصول است.

  • این روش نسبت به باقی شیوه ها ضعیف تر است و می تواند در هنگام آنالیز ساعت های های کپی شما را به اشتباه بیندازد.

خرید از نمایندگان رسمی ساعت سیکو (روش پیشنهادی)

با استفاده از روش های بالا می توانید به سادگی متوجه اصل یا تقلبی بودن محصول خود شوید؛ اما برترین و بی دردسرترین راه، خرید از نمایندگان رسمی ساعت سیکو در ایران است. با خرید از مراکز فروش رسمی، دیگر دغدغه و استرس خرید محصول اورجینال را نخواهید داشت.

در ادامه مطلب سه نمایندگی رسمی فروش ساعت سیکو اصل را به شما معرفی می کنیم.

معرفی نمایندگان رسمی فروش ساعت سیکو اصل

نیک گالری

نیک گالری یکی از معروف ترین فروشگاه اینترنتی ساعت و اکسسوری است؛ اگر به ساعت علاقه مند باشید قطعا حداقل یک بار نام این وبسایت را شنیده اید یا حتی از آن خرید نموده اید. نیک گالری یکی از نمایندگان رسمی فروش ساعت های سیکو اصل است و همهٔ کالکشن های آن را همراه با گارانتی بین المللی معتبر عرضه می نماید.

آدرس سایت نیک گالری:

https://nikgallery.com/brand-57/g-6/seiko.html

فروشگاه اینترنتی ساعت آمیتیس

یکی دیگر از نمایندگان رسمی ساعت سیکو، فروشگاه اینترنتی ساعت آمیتیس است. این برند معتبر بالغ بر 20 سال تجربه در بازار ساعت ایران دارد و چند سالی است که فروش خود را به دنیای اینترنت نیز توسعه داده است. برای خرید کالکشن های ساعت سیکو اصل می توانید به وبسایت آمیتیس مراجعه کنید.

آدرس سایت فروشگاه ساعت آمیتیس:

https://amatistwatch.com/brand-6/g-1/seiko.html

گالری ساعت کاظمی

گالری ساعت کاظمی قدیمی ترین فعال حوزهٔ فروش ساعت در لیست معرفی ما است. این برند در دههٔ شصت کار خود را در تهران شروع و حالا با فعالیت در اینترنت، امکان فروش و ارسال کالا را به سرتاسر ایران فراهم نموده است.

برای خرید ساعت های سیکو اصل می توانید به وبسایت گالری ساعت کاظمی مراجعه کنید.

آدرس سایت گالری ساعت کاظمی:

https://kazemi-watchgallery.ir/brand-67/g-1/سیکو.html

جمع بندی

در این مطلب به صورت کامل روش های تشخیص ساعت سیکو اصل را از نمونه تقلبی آن شرح دادیم. با استفاده از شیوه های گفته شده در این مطلب، هرگز در دام فروشندگان سودجوی ساعت های تقلبی و حتی های کپی نخواهید افتاد. همچنان توصیه ما این است که ساعت سیکو را فقط از نمایندگان رسمی فروش آن بخرید تا علاوه بر نداشتن نگرانی بابت اصالت کالا، از گارانتی معتبر بین المللی نیز برخوردار شوید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 19 خرداد 1402 بروزرسانی: 19 خرداد 1402 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7814

به "تشخیص ساعت سیکو اصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشخیص ساعت سیکو اصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید