تضمین سلامت فرآورده های خام دامی در استان سمنان

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر لزوم تضمین سلامت فرآورده های خام دامی در سمنان، وظیفه دامپزشکان را در این جهت بسیار مهم توصیف کرد.

تضمین سلامت فرآورده های خام دامی در استان سمنان

محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به مناسبت روز ملی دامپزشکی اظهار کرد: تاریخ دامپزشکی نوین گویای زحمات و کوشش های دامپزشکان کشورمان است که دوشادوش سایر گروه های بهداشتی در مقابله با انواع بیماری های نوپدید و بازپدید در چند دهه اخیر موفقیت های مکرری را رقم زدند.

وی اعلام کرد: نقش دامپزشکان و اهمیت کار آن ها بر کسی پوشیده نیست؛ افرادی که در عرصه های بهداشت گوشت و مواد پروتئینی، کنترل و پیشگیری بیماری های مشترک بین انسان و دام، بهداشت و کنترل سلامت غذایی خدمات ارزشمندی را ارائه می دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: کوشش همه فعالان عزیز در عرصه تولیدات سالم دام و طیور و آبزیان، برای حفظ و صیانت از سرمایه دامی کشور در معنای عام آن با وظیفه مهم دیگر دامپزشکی یعنی تضمین سلامت فرآورده های خام دامی عجین شده است تا با بهره مندی از شبکه نظارتی و آزمایشگاهی به کلیه هم وطنانمان نوید حفظ سلامت فرآورده های خام دامی از مزرعه داد تا سفره را دهد.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مهر 1401 بروزرسانی: 15 مهر 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7708

به "تضمین سلامت فرآورده های خام دامی در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تضمین سلامت فرآورده های خام دامی در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید