تهدیدهای آمریکا در خلیج فارس جوسازی رسانه ای و ناشی از ترس است

به گزارش نوای پرنده پارسی، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه جهان توان ایران و تروریست بودن آمریکا را باور دارد، گفت: تهدید آمریکا در خلیج فارس جوسازی رسانه ای و ناشی از ترس است.

تهدیدهای آمریکا در خلیج فارس جوسازی رسانه ای و ناشی از ترس است

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، با اشاره به تهدیدهای آمریکا در خلیج فارس، ابراز داشت: آمریکایی ها آن قدر از ایران اسلامی رعب و وحشت دارند که وقتی می خواهند به آن سرپوشی بگذارند جوسازی رسانه ای می نمایند و چیزی جز این نخواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه نیروهای ایران در حال اجرا مأموریت های ویژه خود در دفاع از مرزهای خاکی و آبی هستند و هیچ قصد ماجراجویی ندارند، اضافه کرد: نیروهای آمریکایی متشکل از افراد بزدل، متجاوز و تروریستی هستند که می خواهند از هر کاه کوهی بسازند که خوشبختانه جهان توان ما و هم تروریست بودن آمریکا را باور دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این پرسش که مهم ترین دستاورد ارتش در سال 98 چه بوده است، ابراز داشت: شاید بهترین پاسخ را بتوان در این جمله خلاصه کرد که توانستیم باوجود همه کارشکنی های آمریکا و متحدانش، روی پای خود بمانیم و این رویه ای است که تداوم خواهد داشت.

حیدری در ادامه توضیح داد: در عرصه های سایبری، سازه ای و درمجموع آن چیزی که برای جنگ های آینده مورجهانز باشد شکر خدا نیروی زمینی ارتش خیلی خوب قد علم نموده و دستاوردهای منحصربه فردی داشته است که در فرصت های زمانی مناسب به مردم معرفی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد پرتاب ماهواره نور به فضا نیز اضافه کرد: پرتاب ماهواره اقدام دشمن شکنی بود که جهان فهمید ایران اسلامی به برکت اتکا به توان و نیروی داخلی در همه عرصه ها صندلی خود را در جهان باز می نماید جای ما در فضا خالی بود که الحمدالله با این اقدام توانستیم سر جای خود در فضا بنشینیم و این اقدامات تا زمانی گسترش پیدا خواهد نمود که ایران بیشتر بتواند قابلیت هایی که جمهوری اسلامی به آن احتیاج دارد را برطرف وابستگی کند.

منبع : مهر

بازگشت به صفحه رسانه ها

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4481

به "تهدیدهای آمریکا در خلیج فارس جوسازی رسانه ای و ناشی از ترس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدیدهای آمریکا در خلیج فارس جوسازی رسانه ای و ناشی از ترس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید