حمودی: تمام اتفاقات بد برای پیکان رخ داده است، من نباید در مورد کادر فنی صحبت کنم

به گزارش نوای پرنده پارسی، علی حمودی، کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: در شش بازی اخیر تمام اتفاقات بد برای تیم ما رخ داده است و با بدشانسی نتیجه نگرفتیم.

حمودی: تمام اتفاقات بد برای پیکان رخ داده است، من نباید در مورد کادر فنی صحبت کنم

علی حمودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شکست خانگی تیمش برابر تراکتور تبریز گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و این بازی می توانست با تساوی به پایان برسد. ما حتی از پیکان یک بار جلو افتادیم و یک بار هم مساوی کردیم، ولی در نهایت گل سوم را خوردیم. فکر می کنم پنالتی دوم تراکتور درست نبود، ضمن اینکه گل اول تراکتور هم آفساید بود. البته هر چقدر بخواهیم در مورد این مسائل صحبت کنیم، چیزی عوض نمی شود.

وی در ادامه شرح داد: زمانی که قرار بود با تراکتور بازی کنیم در اوج قرار داشتیم، ولی آنها شرایط خوبی نداشتند که در نهایت آن بازی لغو شد. در بازی با پارس جنوبی هم این شرایط وجود داشت. ما در شش هفت بازی هم بابت داوری ضرر کردیم، ضمن اینکه در خیلی از بازی ها نیز بدشانس بودیم. ما نسبت به برخی تیم ها که بالاتر هستند خوب فوتبال بازی می کنیم، ولی بدشانسی می آوریم. متأسفانه در همین شش هفته تمام اتفاقات بد برای پیکان رخ داده و این اوج بدشانسی است.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پیکان در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر احتمال برکناری حسین فرکی شرح داد: اعضای هیئت مدیره گفته بودند که کادر فنی مورد حمایت باشگاه واقع شده است. من نمی توانم در مورد کادر فنی صحبت کنم، چون فقط یک بازیکن هستم، ولی معتقدم که شرایط پیکان در بازی های آینده بهتر خواهد شد. ما با برطرف کردن نقاط ضعف مان می توانیم با حسین فرکی نتایج خوبی بگیریم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3490

به "حمودی: تمام اتفاقات بد برای پیکان رخ داده است، من نباید در مورد کادر فنی صحبت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمودی: تمام اتفاقات بد برای پیکان رخ داده است، من نباید در مورد کادر فنی صحبت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید