خبرنگاران نامزدهای انتخاباتی نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام نمایند

به گزارش نوای پرنده پارسی، کرمان - خبرنگاران - دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان کرمان گفت: ضرورت دارد نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از هم اکنون نسبت به تکمیل فرآیند استعلام انتخاباتی و دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام نمایند.

خبرنگاران نامزدهای انتخاباتی نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام نمایند

به گزارش خبرنگاران، سیدمهدی قویدل روز یکشنبه در نخستین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان کرمان اضافه نمود: با توجه به دستورالعمل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، معین بازه زمانی محدود برای ثبت نام نامزدها و همچنین طبق تاکید رییس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی و ریاست کل دادگستری کرمان، نامزدها باید قبل از 20 اسفندماه 99 نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: این تصمیم به منظور آنالیز دقیق و کیفی و جلوگیری از تراکم جمعیت، پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و همکاری بیشتر با نامزدهای انتخاباتی اتخاذ شده و تاکید می گردد نامزدها نسبت به این تصمیم حساس باشند و به وسیله دفاتر خدمات قضایی اقدامات لازم را به منظور دریافت گواهی به عمل آورند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان یادآور شد: با توجه به اطلاعیه شماره 6 ستاد انتخابات کشور که به وسیله ستاد انتخاباتی استان کرمان اعلام شده، ثبت نام داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه 20 اسفندماه 99 شروع شده و تا 26 اسفندماه 99 ادامه خواهد داشت.

قویدل گفت: همچنین بازه زمانی ثبت نام برای نامزدهای شوراهای اسلامی روستا از 16 اسفندماه 99 تا 22 فروردین 1400 اعلام شده که برای مصالح ذکر شده ضرورت دارد نامزدهای شوراهای اسلامی روستا نیز از هم اکنون نسبت به دریافت این گواهی اقدام نمایند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6436

به "خبرنگاران نامزدهای انتخاباتی نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نامزدهای انتخاباتی نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید