خبرنگاران پیکر اشکان منصوری در زادگاهش جهرم فارس به خاک سپرده می شود

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران- خبرنگاران- پیکر اشکان منصوری خبرنگار و بازیگر سینما و تلویزیون که روز پنجشنبه (دوم اردیبهشت ماه) به علت عارضه کلیوی دار فانی را وداع گفت، بنا به درخواست خانواده وی روز چهارم اردیبهشت ماه در شهرستان جهرم استان فارس به خاک سپرده می شود.

خبرنگاران پیکر اشکان منصوری در زادگاهش جهرم فارس به خاک سپرده می شود

اشکان منصوری متولد 1360 شهرستان جهرم استان فارس فارغ التحصیل رشته بازیگری بود و علاوه بر فعالیت رسانه ای در حوزه سینما طی چند سال اخیر تجربه بازیگری در سینما و تلویزیون را پشت سرگذاشته بود.

وی که طی چند ماه اخیر به عارضه کلیوی دچار شده بود بنا بود تا با کاهش موج چهارم کرونا مورد عمل جراحی قرار گیرد اما بر اثر مسائل ناشی از همان بیماری روز پنجشنبه (دوم اردیبهشت ماه) درگذشت.

طبق اعلام همکاران او و بنا به خواست خانواده وی، پیکر این بازیگر و خبرنگار، امروز (جمعه سوم اردیبهشت) از بیمارستان میلاد تهران به بهشت زهرا منتقل می شود و شنبه (چهارم اردیبهشت) در شهرستان جهرم استان فارس به خاک سپرده خواهد شد.

منصوری در چند سال گذشته تجربه بازی در فیلم های هزار پا، دینامیت، جشن دلتنگی، تگزاس 2، محرمانه، و سریال های پایکوبی روی شیشه و دادگان را در کارنامه حرفه ای خود داشت.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6897

به "خبرنگاران پیکر اشکان منصوری در زادگاهش جهرم فارس به خاک سپرده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیکر اشکان منصوری در زادگاهش جهرم فارس به خاک سپرده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید