خندوانه رو به فراموشی!

به گزارش نوای پرنده پارسی، چند هفته ای از آغاز پخش فصل جدید برنامه خندوانه می گذرد برنامه ای که در آغاز این فصل با حواشی زیادی همراه بود.

خندوانه رو به فراموشی!

صبح نو/ آقای خسرو نقیبی منتقد سینما و تلویزیون به صبح نو گفت: به هرحال خندوانه در درازمدت نیاز به تداوم دارد، اینکه مدیوم پیروزی را بتوانیم حفظ کنیم هنر است و رامبد جوان در این چند سال درباره خندوانه پیروز بوده است. این منتقد ادامه داد: به نظر من اشتباه اصلی از فصل قبل بود که خندوانه فراتر از یک شوی شبانه شد و انتظارها را بالا برد؛ ایجاد ابعاد بزرگ به لحاظ کمی و کیفی در این برنامه اشتباه بود و هم اکنون انتظارات و توقعات فزاینده مخاطبان خروجی همان اقدام نادرست است؛ هرچند همچنان این برنامه با اینکه جناب خان از آن حذف شد، برخلاف بسیاری از پیش بینی ها پیروز از آب درآمده است.

نقیبی درباره تغییرات برنامه گفت: مخاطبان میلیونی فعلی به خاطر مدیوم اولیه خندوانه بیننده آن شده اند؛ خندوانه مثل یک برند شده است که ممکن است مقاطعی هم خیلی پیروز نباشد، حتی یکی سریال پیروز هم ممکن است در برخی از فصل های خود در اوج نباشد. به نظر من لزوماً نیازی به جایگزین یافتن برای امتیازات قبلی یک برنامه نیست، زیرا این برنامه یک چیز اضافه ای داشته که امروز ندارد و کلیت برنامه همان است. خسرو نقیبی درباره شهرت خندوانه برای رامبد جوان در اظهار نظر قابل تاملی اضافه نمود: رامبد جوان قبل از تولید خندوانه هم مشهور بود و با حضور در این برنامه چیزی به میزان شهرتش اضافه نشد و هیچ منافع شخصی برای او به دست نیامده است و اگر فردا برنامه دیگری تولید کند بازهم به همین میزان پیروز خواهد بود. اصولاً برنامه هایی مثل خندوانه و دورهمی شهرت و هویت خود را از امثال رامبد جوان و مهران مدیری به دست می آورند، نه اینکه آن برنامه ها به این هنرمندان هویت بدهند. برنامه های مشابهی در دیگر کشورها هم وجود دارند به عقیده من این سبک از برنامه سازی می تواند ادامه دار باشد.

مجله اینترنتی خبرنگاران

پری ها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

منبع: setare.com
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5408

به "خندوانه رو به فراموشی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خندوانه رو به فراموشی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید