سود سهام عدالت اسفندماه واریز می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس کل سازمان خصوصی سازی، از شروع واریز سود سهام عدالت از اوایل اسفند به حساب مشمولان اطلاع داد.

سود سهام عدالت اسفندماه واریز می گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از سازمان خصوصی سازی، علیرضا صالح درباره میزان سود واریزی به حساب مشمولان گفت: رقم دقیق این سود فعلاً معین نیست و باید در ابتدا سود مدنظر از شرکت ها دریافت و سپس به حسابِ دارندگان سهم واریز گردد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: برای معین شدن اینکه چه میزان سود سهام به مردم تعلق می گیرد باید تا ماه بهمن صبر کرد، اما به طور حتم در اسفندماه سود در نظر گرفته شده برای مشمولان سهام عدالت به حساب آن ها واریز می گردد.

وی ادامه داد: سود هایی که از سوی شرکت ها در اختیار ما قرار می گیرد برای مردم است؛ بنابراین هر میزان سود به حساب سازمان خصوصی سازی واریز گردد تا رقم آخر به مردم پرداخت خواهیم کرد.

صالح در پاسخ پرسشی مبنی بر اینکه در ابتدا قرار بود سود سهام عدالت در ماه آذر به حساب مشمولان پرداخت گردد، در حالی که زمان معین شده عقب افتاده است، گفت: طبق قانون شرکت ها هشت ماه فرصت دارند تا سود خود را در اختیار ما قرار دهند و با توجه به اینکه مجامع آن ها در تیرماه برگزار گردید تا سرانجام بهمن فرصت دارند که سود سهام عدالت را به حساب سازمان خصوصی سازی واریز نمایند.

وی با بیان اینکه سهام عدالت تا آبان سال 99 آزادسازی می گردد و در اختیار مردم قرار می گیرد اضافه نمود: یکی از اهداف اصل 44 قانون اساسی، تشویق مردم برای سرمایه گذاری در بورس است که امیدواریم این امر هرچه زودتر با آزادسازی سهام عدالت، محقق گردد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی همچنین گفت: در حال حاضر برگه های عضویت سهامداری ملاک بهره مندی مشمولین طرح توزیع سهام عدالت نمی باشد، چرا که امکان دارد در فرآیند تکمیل، ثبت نام نهایی دارندگان این برگه ها انجام نشده باشد. بر این اساس فعلاً برگه ای تحت عنوان برگ سهامداری به مشمولین نهایی تهیه و ارائه داده نشده است و این برگه ها قابل خرید و فروش و انتقال به غیر نمی باشند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3533

به "سود سهام عدالت اسفندماه واریز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود سهام عدالت اسفندماه واریز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید