ماجرای فوت یک کودک به علت مارگزیدگی در بوستان بیرجند ، شرح معاون شهردار

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند فوت یک کودک در بوستان کاجستان این شهر بر اثر مارگزیدگی را تکذیب کرد.

ماجرای فوت یک کودک به علت مارگزیدگی در بوستان بیرجند ، شرح معاون شهردار

به گزارش خبرنگاران، موسی میرزایی معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: براساس تحقیقاتی که از رئیس سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بیرجند و رئیس شهربازی بوستان کاجستان اجرا شده، چنین موضوعی صحت ندارد.

او مطرح نمود: تحقیقات از اورژانس و پزشکی قانونی هم نشان می دهد که چنین حادثه ای روی نداده است اما اگر کسی مستنداتی در این زمینه دارد ارایه دهد تا تحقیقات بیشتری انجام گردد.

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: بیرجند شهر کویری است و با توجه به گرمای هوا حیواناتی همانند مار خود را به منطقه ها خنک می کشانند بنابراین نمی توان تضمین کرد که مار وارد پارک نگردد. مردم در صورت مشاهده مار می توانند به عوامل شهرداری و آتش نشانی اطلاع دهند.

او ادامه داد: بازرسی روزانه قبل از آغاز به کار شهربازی از وظایف ذاتی پیمانکار است اما وجود مار در پارک دور از انتظار نیست چون در منزل مسکونی هم ممکن است مار دیده گردد.

میرزایی گفت: تا به امروز چنین اتفاقی در پارک ها یا شهربازی های بیرجند گزارش نشده است لذا شهروندان باید به دور از فضای رعب و وحشت ایجاد شده، مراقبت های لازم را انجام دهند و اگر مار یا حیوان موذی دیگری را رویت کردند سریع موضوع را اطلاع دهند تا عوامل شهرداری انجام وظیفه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7836

به "ماجرای فوت یک کودک به علت مارگزیدگی در بوستان بیرجند ، شرح معاون شهردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای فوت یک کودک به علت مارگزیدگی در بوستان بیرجند ، شرح معاون شهردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید