مخالفت وزارت ورزش با استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال

به گزارش نوای پرنده پارسی، با این وجود وزارت ورزش و جوانان با استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال مخالفت نموده است. این در شرایطی است که با توجه به شرایط ناتعیین اسماعیل خلیل زاده تعیین نیست چه سرنوشتی در انتظار آبی پوشان خواهد بود.

مخالفت وزارت ورزش با استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال

وزارت ورزش و جوانان با استعفای دسته جمعی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مخالفت کرد.

به گزارش تسنیم، باشگاه استقلال مدتی است که اوضاع عجیب و آشفته ای را سپری می نماید؛ از نبود منابع اقتصادی گرفته تا اختلاف نظر میان مدیران باشگاه.

به همین دلیل مهدی عبدیان، حمیدرضا آصفی و حجت نظری سه عضو هیئت مدیره استقلال در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان با ذکر مواردی همچون ابهام در مسائل اقتصادی، اتفاقات اتفاق افتاده در آموزشگاه استقلال، عدم تمدید قرارداد بازیکنان، سفر مددی مدیرعامل باشگاه به عربستان، نداشتن افسر امنیتی در لیگ قهرمانان آسیا و جریمه 21 هزار دلاری، جذب بازیکن از نساجی و عدم ثبت قرارداد این بازیکن، جذب بازیکن در زمانی که تیم سرمربی نداشته و ... به انتقاد شدید از مدیرعامل باشگاه پرداخته و استعفای خود را به وزیر ورزش و جوانان ارائه دادند.

با این وجود وزارت ورزش و جوانان با استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال مخالفت نموده است. این در شرایطی است که با توجه به شرایط نامعین اسماعیل خلیل زاده معین نیست چه سرنوشتی در انتظار آبی پوشان خواهد بود.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7058

به "مخالفت وزارت ورزش با استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت وزارت ورزش با استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید