مقام سابق بهداشتی انگلیس: دولت درباره آمار تلفات کرونا دروغ می گوید

به گزارش نوای پرنده پارسی، یک مقام سابق بهداشت و درمان انگلیس دولت این کشور را به دروغگویی درباره آمار تلفات ناشی از بحران ویروس کرونا متهم نموده است.

مقام سابق بهداشتی انگلیس: دولت درباره آمار تلفات کرونا دروغ می گوید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جان اشتون مدیر سابق منطقه ای سرویس خدمات و بهداشت انگلیس در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: تعداد مرگ ومیر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا احتمالاً 2 برابر آمارهایی است که تا به امروز به طور علنی و رسمی اعلام شده است.

وی اضافه نمود: این مسئله به خاطر آن است که این آمارها شامل مرگ ومیر بیماران خارج از بیمارستان ها نمی گردد.

این مقام سابق بهداشت و درمان انگلیس و استاد فعلی دانشگاه، تأکید کرد: در شرایط کنونی، بسیاری از اطلاعات و آماری که دولت درباره تعداد تلفات ویروس کرونا ارائه می دهد، نزدیک به دروغ است و ما باید به هر قیمتی که شده مانع از وقوع این رویداد شویم. شاید آمار واقعی تلفات ویروس کرونا یک و نیم تا دو برابر بیشتر از آمارهای اعلام شده باشد. باید به آمار واقعی و درست دسترسی داشته باشیم تا بفهمیم واقعاً چه اتفاقی در حال وقوع است.

وی توضیح داد: منظور من این است که آنچه واقعاً طی روزهای اخیر نگران کننده است، این است که به نظر نمی رسد دولت می داند چه تعداد پزشک و پرستار جان خود را از دست داده اند و شما با حسن نیت تصور می کنید که بیمارستان ها خودشان واقعیت را به شما خواهند گفت.

وی ضمن انتقاد شدید از کمبود تجهیزات حفاظتی برای کادر و پرسنل بهداشت و درمان انگلیس، گفت: نیروهای بهداشت و درمان نباید به خاطر انجام وظیفه و کار خود، بمیرند، کلیه تجهیزات حفاظتی برای مقابله با ویروس کرونا باید تأمین گردد.

+

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4303

به "مقام سابق بهداشتی انگلیس: دولت درباره آمار تلفات کرونا دروغ می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام سابق بهداشتی انگلیس: دولت درباره آمار تلفات کرونا دروغ می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید