نخست وزیر فرانسه: روزهای سخت در انتظار ما است

به گزارش نوای پرنده پارسی، نخست وزیر فرانسه با اشاره به شیوع تصاعدی ویروس کرونا گفت دو هفته اول ماه دوم قرنطینه دشوارتر خواهد بود.

نخست وزیر فرانسه: روزهای سخت در انتظار ما است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یورونیوز، ادوارد فیلیپ نخست وزیر فرانسه روز شنبه در جریان یک سخنرانی خاطرنشان کرد که شمار مبتلایان به کرونا در کشورش هر سه تا چهار روز دو برابر می گردد. این مقام فرانسوی تاکید نمود دو هفته اول ماه دوم قرنطینه دشوارتر خواهد بود.

او که در کنار اولیویه وران، وزیر بهداشت و چند تن از پزشکان و مسئولان حوزه سلامت سخن می گفت از سفارش 5 میلیون کیت تست سریع کرونا و یک میلیارد ماسک در داخل و خارج فرانسه اطلاع داد.

فیلیپ با اعلام این که در حال حاضر روزی 5 هزار تست کرونا در فرانسه انجام می گردد وعده داد که این آمار در خاتمه ماه آوریل ده برابر می گردد.

بر اساس آمار رسمی دولت فرانسه تا به امروز 37575 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 2314 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4143

به "نخست وزیر فرانسه: روزهای سخت در انتظار ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر فرانسه: روزهای سخت در انتظار ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید