نقش گاو صندوق در تامین امنیت

به گزارش نوای پرنده پارسی، رپرتاژ آگهی - بی شک نمی توان اهمیت گاوصندوق را در امنیت و نگهداری بسیاری از چیزها مانند پول، طلا و اسناد و .. نادیده گرفت. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها مانند طلافروشی ها، صرافی ها و حتی در ادارات در بخش های حسابداری استفاده از گاوصندوق اداری و در بانک ها برای نگهداری اسناد، پول و همچنین در بسیاری از اماکن مانند هتل ها برای حفظ وسایل مهم و قیمتی احتیاج به استفاده از گاوصندوق هتلی ضروری است. این مورد تنها به ایجاد ایمنی در برابر سرقت خلاصه نمی گردد بلکه در زمان رخ دادن اتفاقات خاصی مانند آتش سوزی و زلزله و .. نیز وسایل گرانقیمت شما حفظ خواهد شد. حتی می توان گفت امروزه ضروری است شما برای نگهداری بسیاری از اسناد و وسایل قیمتی که در خانه دارید، از گاوصندوق مناسب بهره ببرید تا در زمانی که خانه نیستید، بتوانید امنیت این وسایل را در مقابل سرقت تامین نمایید. ما در ادامه بیشتر به کاربرد گاوصندوق و نقش آن در ایمنی خواهیم پرداخت و درباره انواع گاوصندوق صحبت خواهیم کرد.

نقش گاو صندوق در تامین امنیت

گاوصندوق چیست؟

گاو صندوق اصولا دارای ساختار مکعبی است که بخش داخلی آن می تواند یک طبقه و یا چند طبقه طراحی شده باشد. بدنه گاوصندوق اغلب از جنس بتن فراوری شده است، استفاده از این مواد برای ساخت بدنه گاوصندوق به این دلیل است که این محصول باید بتواند از وزن خوبی برخوردار باشد. همچنین استفاده از بتن به عنوان متریال ساخت گاوصندوق می تواند استحکام، استقامت و امنیت آن را نیز افزایش دهد. بنابراین این نکته می تواند در حفظ آن و جلوگیری از سرقت و ربوده شدن فاکتور مهمی به شمار آید. همچنین برای این محصول لولاهای غیرقابل نفوذ و قفل و سیستم رمزنگاری شده پیچیده و مطمئنی در نظر گرفته شده است. کاربرد گاوصندوق بیشتر برای حفظ و نگهداری وسایل گرانقیمت، اسناد، مدارک، پول و جواهرات تعریف شده است. همیشه وسایل و مدارکی این چنینی نه تنها در طلا فروشی ها و صرافی ها و .. بلکه در اغلب کسب و کارها وجود دارد که می توان از گاوصندوق برای نگهداری و حفظ امنیت آن ها استفاده کرد. حتی در منازل نیز می توان با استفاده از گاوصندوق خانگی مدارک، اسناد و پول و طلای خود را از شر سارقان و اتفاقاتی که ممکن است به آن ها صدمه ای برساند حفظ نمایید.

ساختار گاوصندوق از گذشته تا امروز

از گذشته تا به امروز ساخت و ساز گاوصندوق ها تغییرات فراوانی پیدا نموده است. بخصوص در خصوص نوع قفل و تجهیزاتی که برای معین و در نظر دریافت رمز طراحی شده، تغییرات بی شماری اتفاق افتاده است. در گذشته یک جعبه فولادی محکم ساخته می شد و برای آن قفلی در نظر گرفته می شد که می توانستید با معین یک عدد و یا حروفی خاص برای آن رمزی را تعریف کنید و به این ترتیب دسترسی دیگران به آن را غیرممکن سازید. اما امروزه علاوه بر قفل و رمزهای دیجیتال که دسترسی سارقان را تا حد بسیار زیادی غیرممکن ساخته، برای بسیاری از گاوصندوق ها آژیر خطر نیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید حساسیت سنسورها را به گونه ای معین کنید که در برابر آنچه مدنظر شماست بتواند از خود واکنش نشان دهد. ما در ادامه انواع گاوصندوق هایی که شما می توانید در خانه، ادارات و یا هتل ها از آن استفاده نمایید را معرفی خواهیم کرد.

گاوصندوق خانگی و کاربرد آن

بدیهی است که همه افرد در خانه و محل زندگی خود اشیاء و اموالی دارند که یا ارزش مادی بالایی دارد، یا به عنوان یک سند و مدرک مهم تلقی می شود. طبیعی است که این اشیاء یا مدارک احتیاج به حفاظت و مراقبت بیشتری داشته باشند. از این رو داشتن یک گاوصندوق خانگی که بتواند از این اشیاء مراقبت نموده و به خوبی از آن حفاظت کند برای یک خانه ضروری است. خرید گاوصندوق خانگی با دوام که از کیفیت خوبی برخوردار باشد؛ نه تنها می تواند از اشیاء شما در برابر سارقین محافظت کند، بلکه یکی از بهترین راهکار ها برای حفظ آن ها در برابر حوادث غیر مترقبه مانند زلزله، سیل، آتش سوزی و … است.

تا اینجا کارکرد گاوصندوق خانگی با همین جملاتی که بیان کردیم تعیین شده است. پس از این مورد ضروری است نوعی از گاوصندوق خانگی را انتخاب کنیم که بشود آن را در جای مناسب و دور از چشم و دسترس افراد قرار داد. پس ضروری است پیش تر جای تعیین و البته دور از دید و محفوظی را در نظر گرفته باشید و سپس اقدام به سفارش و یا خرید گاوصندوق خانگی نمایید.

یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید سیف باکس یا گاوصندوق خانگی توجه به مدل و ساختار آن است. اینکه ببینید کار کردن با کدام یک برای شما ساده تر است. گاوصندوق هایی که احتیاج به حفظ کردن یک شماره رمز دارند، یا گاوصندوق هایی که با استفاده از اثر انگشت شما کار می کنند. این نمونه آخری بی شک کارکرد ساده تر و دقیق تری دارد و لازم نیست شما اعداد و ارقام خاصی را به خاطر بسپارید. البته هرچه گاوصندوق خانگی هوشمندتری خریداری نمایید هزینه بیشتری نیز باید برای آن بپردازید.

گاو صندوق هتلی

کاربرد گاو صندوق هتلی همان طور که از نامش تعیین است برای استفاده در اتاق های هتل طراحی شده است. حتما تا به امروز در سفری که به شهرها و کشورهای مختلف داشته اید و در هتل اقامت کردید، دیده اید که داخل کمد یک گاوصندوق کوچک در نظر گرفته شده که مهمانان هتل می توانند وسایل قیمتی، پول و مدارک خود را برای مدتی که در هتل اقامت دارند داخل آن نگهداری کنند. بنابراین یکی از موضوعات مهم امنیتی برای هتل ها و مهمانسراها حفاظت از اسناد، مدارک و اشیاء افراد است. گاوصندوق هتلی دقیقا برای حفاظت از اشیاء با ارزش افراد و مسافران ساخته شده است.این مدل از گاوصندوق به دلیل اینکه حجم کوچکی که دارند، برای حفاظت از گوشی، تبلت، دسته چک، مدارک شناسایی و اشیاء با ارزش ریز مانند طلا امنیت بسیار بالایی فراهم می کند.به این ترتیب احتیاج نیست آن ها را به هر جایی که می فرایند، حمل کنند. گاوصندوق هتلی عموما وزن کمی دارد و برای آن قفل های دیجیتالی طراحی شده است. گاوصندوق هتلی را می توان بر روی زمین و یا داخل دیوار نصب نمود.

گاوصندوق اداری

هرسازمان و مجموعه اداری دارای اسناد و مدارک و اشیائی است که ضروری است نه تنها از دسترس سارقین، بلکه از دسترس بسیاری از کارکنان نیز باید مخفی بماند. از این رو خرید گاوصندوق اداری ایمن، کارآمد و ضد سرقت یکی از ضروریات هر سازمان و شرکتی است.موضوع مهم این است که گاوصندوق اداری فقط ماهیت نگهدارنده استاد و مدارک را نباید داشته باشد، ایمنی مدارک و محافظت از آن در برابر حوادث نیز بسیار اهمیت دارد. نگهداری این وسایل نه تنها برای جلوگیری از سرقت سارقان ضروری است بلکه احتیاج است بسیاری از مدارک را از دسترس سایر کارمندان خود نیز حفظ نمایید.

به همین جهت خرید گاوصندوق اداری که از استحکام، استقامت و همچنین قفل و ایمنی خوبی برخوردار باشد، بسیار ضروری است. اصولا گاوصندوق اداری دارای ابعاد عظیم تری نسبت به گاوصندوق خانگی و هتلی می باشد. بنابراین پیش از سفارش و خرید آن ضروری است جای تعیینی را برای آن در نظر گرفته و ابعاد این مکان را به درستی محاسبه نمایید.

گاوصندوق اداری می تواند دارای سیستم قفل دیجیتالی باشد و یا سیستم پیشرفته تر و ایمن تری مانند حسگر اثر انگشت برای آن در نظر گرفته شده باشد. بنابراین احتیاج و خواست شماست که کاربرد گاوصندوق را معین می کند.

مرکز فروش اینترنتی گاوصندوق سعدین

چنانچه به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید گاوصندوق هستید ما به شما فروشگاه گاوصندوق سعدین را پیشنهاد می کنیم. فروشگاه سعدین فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع گاوصندوق از سال 1359 شروع نموده است و در این زمینه دارای سابقه طولانی است. بنابراین شما می توانید خرید مناسب و هوشمندانه ای از این شرکت داشته باشید. اکنون نیز فروشگاه سعدین فروشگاه اینترنتی خود را بر بستر اینترنت به آدرس الکترونیکی www.sadinsafe.com راه اندازی نموده و توانسته به این شکل با مشتریان خود در سرتاسر ایران ارتباط و تعامل بیشتری برقرار نماید. فروشگاه سعدین را می توان یکی از اولین واردکنندگان گاوصندوق و فروش و ارائه این محصول در ایران دانست.

بنابراین هنگامی که از فروشگاه اینترنتی سعدین محصول مورد احتیاج خود را خریداری می کنید این فروشگاه از ابتدای خرید تا ارائه خدمات پس از فروش و .. همیشه در کنار شما خواهد بود. برای خرید انواع گاوصندوق مانند گاوصندوق خانگی، اداری و گاوصندوق هتلی و … می توانید چه به صورت مراجعه حضوری و یا با برقراری تماس تلفنی و آنلاین از مشاوره و هدایت تیم پشتیبانی این مرکز بهره مند شده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6395

به "نقش گاو صندوق در تامین امنیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش گاو صندوق در تامین امنیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید