پوستر سایت رهبری را در یک ماهنامه آموزش و پرورش تایید نکردند ، دستی که این دختر را می گیرد شاید نامحرم باشد

به گزارش نوای پرنده پارسی، ممیزی ها و ایرادهای عجیب و غریب ناظران مجله های رشد (وابسته به آموزش و پرورش، باعث شد سردبیر نشریه رشد جوان با انتشار متنی، دلیل استعفای خود از این مجموعه را شرح دهد.

پوستر سایت رهبری را در یک ماهنامه آموزش و پرورش تایید نکردند ، دستی که این دختر را می گیرد شاید نامحرم باشد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، سیدامیر سادات موسوی سردبیر ماهنامه رشد جوان که از سمت خود استعفا داده و نوشته است: دی ماه پارسال، آقای بطحایی، وزیر آموزش و پرورش وقت، حاج آقا ذوعلم را به ریاست سازمان پژوهش منصوب کرد و ایشان هم اوایل سال جاری، دکتر مسعود فیاضی را مدیرمسئول مجلات رشد کرد. پس از این انتصابات، ما با دستورات نظارتی تازه، متوجه شدیم. ابتدا گفتند نظر ناظران، صد در صد باید پیاده گردد. بعد که دیدند شدنی نیست، قرار شد ما نظر خودمان را هم بگوییم. بدفهمی ها عملاً باعث اتلاف وقت عوامل فراوری و حذف برخی مطالب مفید از مجلات می شد.

همان اوایل از پوستری که عیناً از سایت رهبری کار نموده بودیم، چهار پنج ایراد گرفتند. مثلاً اینکه از کجا معلوم در این نقاشی، دستی که دست این خانم را گرفته با او محرم است؟ کم کم کلمه موسیقی تبدیل به یک کلمه ممنوعه شد. رمان ها همه رد می شدند. این عاشقانه است. این تخیلی ست. این جنگ را منفی نشان داده. در شعر مشکل داشتیم، در طنز، در مناسبت های ملی در تقریباً همه چیز.

کوشش کردم که با این گروه تازه وارد تبادل نظر کنم. دلایلم را شرح دهم و جلوی سیاست های غلط شان را بگیرم. معتقد بودم که نگاه این دوستان هرچند رنگ و بوی دینی دارد، ولی نتیجه ای جز گسترش ریاکاری و تحجر ندارد.

فکر می کردم باید تمام کوششم را برای اصلاح شرایط پیش آمده انجام دهم. با خودم می گفتم تمام دانش آموزان ایران، برادران و خواهران من هستند و رشد خانه من است. حالا که عده ای با انتصاب های سیاسی وارد خانه ام شده اند، چرا من خانه خودم را ترک کنم؟

چند ماه سخت و آزاردهنده را سپری کردم. صبوری کردم. تحمل کردم و حاضر نشدم به خواسته های غلط تن بدهم. چند روز پیش، مدیرمسئول علناً به من گفت: مرا شخص مناسبی برای رشدجوان نمی داند. به دلیل خط فکری و نگاه تربیتی ام!

دیدم چاره ای باقی نمانده. گزینه های پیش رو این بود که بروم به یک فصلنامه کاملاً علمی در مجموعه رشد که اثری از دیدگاه های تربیتی اشتباهم در آن نباشد، یا کمی حضورم در رشدجوان را کش بدهم تا به زور بیرونم نمایند یا دیگر چه؟ هیچ! به اتاقم برگشتم. استعفایم را نوشتم، کوله پشتی ام را برداشتم و رفتم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3381

به "پوستر سایت رهبری را در یک ماهنامه آموزش و پرورش تایید نکردند ، دستی که این دختر را می گیرد شاید نامحرم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر سایت رهبری را در یک ماهنامه آموزش و پرورش تایید نکردند ، دستی که این دختر را می گیرد شاید نامحرم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید