10 مکان باور نکردنی در مکزیک

به گزارش نوای پرنده پارسی، مکزیک کشوری با کنتراست - از شهرهای هیپ هاپ و معماری تاریخی است تا شگفتی طبیعی مانند جنگل‌های بارانی و یا سواحل بکر ایجاد کند . در این زمان ما ده مکان را انتخاب کرده و انجام داده‌ایم که واقعا ً جالب هستند .

10 مکان باور نکردنی در مکزیک

10. صحرای باخا کالیفرنیا
این شبه‌جزیره در شبه‌جزیره باخا کالیفرنیا واقع شده‌است که با اقیانوس احاطه شده‌است و علی‌رغم بارش کم هوا کمی رطوبت دریافت می‌کند . پدیده منحصر به فرد رودخانه‌های بیابانی باور نکردنی که از سان Ignacio Lagoon جاری می‌شود در اینجا رخ می‌دهد مثل درختان غول‌پیکر از بالا به نظر می‌رسند !
چرا به آنجا بروی ؟
این پرنده دارای تنوع حیوانات ، خزندگان ، پرندگان و برخی حیوانات نایاب است . گردشگران از شبه‌جزیره دیدن می‌کنند تا طبیعت unsoiled را تحسین کنند.
9. ، Oaxaca
یک ارتباط ویژه میان زندگان و مردگان در مکزیک وجود دارد . جمعیت در واقع خشونت و numbers وحشتناک قتل را هر روز تجربه می‌کند . در Xoxocotlan ، انسان می‌تواند ریشه‌های عمیق سوگواری را کشف کند : بازدید کنندگان هزاران گل ، شمع و افرادی که کشته شدگان را حتی با گیتار و آهنگ به یاد می‌آورند را خواهند دید .
کی به آنجا بروی ؟
روز مردگان در 31 اکتبر است و اجازه می‌دهد در چیزی که تقریبا ً شبیه یک کارناوال به نظر می‌رسد شرکت کنند .
8. لاس Pozas ، Xilitla
یکی از چیزهای مورد علاقه ما در دنیا : پارک ، که شبیه به خرابه‌های باستانی است . ادوارد جیمز - یک هنرمند غیر عادی انگلیسی این پارک خیالی را در جنگل‌های بارانی در مکزیک ایجاد کرده‌است . مجسمه‌های خیالی ، که شبیه خرابه‌های یک عمارت هستند ، با طبیعت زیبا ترکیب می‌شوند و تصویری از یک wonderland متروک را ایجاد می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
پرسه زدن در اطراف محل ، گرفتن عکس و فکر کردن به آن به عنوان یک پادشاهی که زمانی شکوفا شد .
7. کانکون ، موزه Underwater ، کانکون
یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های زیر آب در دنیا در shore آفتابی در Cancun آفتابی یافت می‌شود . موزه به منظور حفاظت از صخره ساخته شده‌است . مجسمه‌ها از مواد طبیعی ساخته شده‌اند و در نهایت به صخره‌های مصنوعی تبدیل خواهند شد .
چرا به آنجا بروی ؟
نصب هیجان‌انگیز را می‌توان از قایق‌های شیشه‌ای به پایین ، با زیر آبی رفتن و یا غواصی زیر آب مشاهده کرد . گردشگران همچنین به دیدن مرجان‌ها طبیعی می‌روند که هدف کل آن هستند .
آتشفشان Popocatepetl
Popocatepetl که 70 کیلومتر ( 43 مایل ) از مکزیکو سیتی فاصله دارد یکی از فعال‌ترین volcanoes در مکزیک است - نام آن در Nahuatl یعنی کوه سیگار . با وجود این که یکی از فعال‌ترین volcanoes کشور است ، راهبان دلاور در قرن شانزدهم در دامنه‌های کوه آتشفشان ، صومعه‌ها را ساختند . امروزه آن‌ها توسط یونسکو حفظ شده‌اند .
چرا به آنجا بروی ؟
توریست‌ها معمولا ً یک تور یک روزه از شهر مکزیکوسیتی به این سرزمین زیبا ، فرهنگی و تاریخی برگزار می‌کنند .
5- آل کاستیلو ، Chichen Itza ، یوکاتان
آل کاستیلو یا معبد مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین بندر مایا است . تخمین زده می‌شود که این هرم از قرن نهم و دوازدهم ساخته شده‌است . این کشور سالانه هزاران گردشگر را جذب می‌کند . این هرم متشکل از چرخه‌های نجومی است ، که مایایی با آن آشنا هستند . در طول ، دو بار در سال ، یک پدیده شگفت‌انگیز رخ می‌دهد و حتی تماشاگران بیشتری را جذب می‌کند : همان طور که خورشید غروب می‌کند ، یک مار به نظر می‌رسد که در حدود 365 قدم است که هر کدام یک روز از سال را نشان می‌دهند .
چرا به آنجا بروی ؟
شما می‌توانید به طور جداگانه از سایت بازدید کنید و یا یک راهنما را استخدام کنید . یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین بناهای تاریخی در جهان .
4. Cenote ، Chichen Itza
طبیعی عمیق اغلب در مکزیک یافت می‌شوند . Chichen Itzas دو خندق به ویژه زیبا و محبوب در میان توریست‌ها هستند ، زیرا خود شهر بسیار جالب است و ارزش دیدن دارد . Cenote مقدس نه تنها به عنوان یک شگفتی طبیعی بلکه به عنوان یک مکان تاریخی نیز عمل می‌کند . زائران با زایران که اشیا را قربانی می‌کردند و گاهی انسان را به سوی خدای باران قربانی می‌کردند ، ملاقات کردند . مواد بسیار خوب حفظ‌شده در انتهای گودال یافت شدند .
چرا به آنجا بروی ؟
Admire ، شگفتی طبیعی زیبا ، که دارای اهمیت تاریخی و تاریخی نیز می‌باشد . هم چنین بازدید کنندگان می‌توانند یک دیپ refreshing در آب داشته باشند، که در روز گرم آفتابی بسیار هیجان‌انگیز است .
3. آل آرکو ، کابو سان لوکاس یا Lands End ، باخا کالیفرنیا
یک گروه منحصر به فرد از formations راک در نزدیکی کریدور Los - یک مقصد گردشگری محبوب به دلیل سواحل و تفرجگاه ‌های متعدد آن پیدا شده‌است . در قرن شانزدهم ، دزدان دریایی پشت این صخره‌ها پنهان می‌شدند و در کشتی‌های اسپانیایی پنهان می‌شدند ، پر از اشیای قیمتی .
چرا به آنجا بروی ؟
صخره‌های باشکوه اغلب توسط بازدید می‌شوند . راحت‌ترین راه برای رسیدن به آنجا ، گرفتن یک تاکسی آب است ، که به شما یک تور می‌دهد ، شما را در ساحل دوستداران نزدیک رها می‌کند و بعد از مدتی شما را می‌گیرد . شما همچنین به دیدن شیره‌ای دریایی خواهید رفت که در آل آرکو د سان لوکاس گردهم می‌آیند .
2. Puerto Balandra ، باخا کالیفرنیا سور
منطقه ساحلی قابل‌توجه با کوه‌های قرمز احاطه شده‌است و هشت ساحل و یک مرداب فیروزه‌ای دارد . در نزدیکی مرکز لاپاز ، شهر پر مشغله ، در نزدیکی پیشاور یافت می‌شود .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 73

به "10 مکان باور نکردنی در مکزیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 مکان باور نکردنی در مکزیک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان باور نکردنی در مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید