27 میلیارد تومان خسارت سیل به راه ها و ابنیه کرمان

به گزارش نوای پرنده پارسی، کارشناسان اداره کل راهداری کرمان براساس آنالیز های اجرا شده تا به امروز حدود 27 میلیارد تومان خسارت به راه ها و ابنیه فنی شمال کرمان برآورد نموده اند.

27 میلیارد تومان خسارت سیل به راه ها و ابنیه کرمان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال کرمان اعلام کرد: در سیل جاری شده در شمال استان هیچ پلی تخریب نشده است. به علت جاری شدن سیلاب در بعضی از مناطق شمال استان، بعضی شانه های خاکی، آبنماها، خاکریزهای پشت پل ها، بعضی از آسفالت ها و راه های خاکی روستایی دچار خسارت شده اند.

احسان عراقی زاده گفت: در سیل اخیر که در هفته پایانی فروردین 99 رخ داد، 17 راه روستایی مسدود شده بودند که همه آنها با یاری نیروهای راهداری بازگشایی شده اند. محور اندوهجرد-جهر و جهر-پشوئیه-کشیت که دچار خسارت و مسدود شده بود، با یاری نیروهای راهداری بازگشایی شده و هم اکنون تردد در آنها برقرار است. ضمن آنکه جاده منتهی به گلباف نیز که مقداری آب بردگی داشت بازسازی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال کرمان ادامه داد: به علت جاری شدن سیلاب در بعضی از مناطق شمال استان کرمان، بعضی شانه های خاکی، آبنماها، خاکریزهای پشت پل ها، بعضی از آسفالت ها و راه های خاکی روستایی دچار خسارت شده ضمن آنکه حدود 12 کیلومتر از راه روستایی جهر نیز به علت سیل تخریب شد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4357

به "27 میلیارد تومان خسارت سیل به راه ها و ابنیه کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27 میلیارد تومان خسارت سیل به راه ها و ابنیه کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید